۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

گام ششم ترك استمنا -- درد ران پاها در زمان ترك :
گاهي در زمان ترك خود ارضايي ماهيچه هاي ران شما دچار حالتي شبيه حالت نياز جنسي مي شود و حالتي شبيه درد در ماهيچه هاي ران در نزديكي آلت تناسلي خود مي شويد انگاه به توصيه هاي مطمين زير عمل كنيد تا مشكلتان حل شود.
حركت هاي ساده يوگا (حركت تقويت رانها كشش زانو و ران):
- روي زير انداز بنشينيد پاها را جفت كنيد كف هردو پا را به هم بچسبانيد حال پاشنه هردو پا را تا انجا كه مي توانيد به سمت داخل ( خشتك ) كشيد .
- پاها را محم بكشيد تا انجا كه مي توانيد زانو ها را به سمت پايين متمايل نماييد و در حالييكه كاملا راست نشسته ايد 20 ثانيه متوقف شويد
ضربه هاي مشت به ماهيچه هاي پا:
اگر احساس كرديد درد ماهيچه هاي ران برطرف نشد با ضربه هاي مشت سعي كنيد جريان خوني كه در ماهيچه ها جمع شده ( كه اين خونها دارند شما را به انجام خود ارضايي وادار مي كنند) بگردش واداريد و مانع از تجمع انها در اين قسمت از بدن خود شويد.

اين فقط يك نمونه از تمرينهاي كششي بيشماري است كه مي توانيد انجام دهيد تا از درد ماهيچه هاي ران ناشي از نياز جنسي رها شويد توصيه اكيد من اين است كه كتابي در زمينه آموزش مصور يوگا بخريد و حركتهاي كششي مختلفي از ان ياد بگيريد مطالبي كه من در اين قسمت برايتان نقل كردم عينا از كتاب ((آموزش يوگا در 28 روز نوشته ريچارد هيتلمن )) بود .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر