۱۳۸۷ بهمن ۲۲, سه‌شنبه

گام نهم ترك استمنا -- نكته بسيار بسيار بسيار بسيار بسيار مهم
ايا مي دانيد با وجود اينكه خيال مي كنيد ترك كرده ايد و مدتهاست كه انزال مني نكرده ايد اما با اين حال احتلام شبانه به همراه رويا را تجربه نمي كنيد در حالي كه پرتوستات شما پر از مني هاي توليد شده است ؟
يكي از اشتباهاتي كه مجاهدان جهاد اكبر در راه ترك خود ارضايي مرتكب مي شوند اينست كه ايشان با دست خود التشان را تحريك مي كنند اما وقتيكه بحالت نعوظ رسيد رها ميكنند يا با الت خود بازي مي كنند بدون اينكه كاري كنند كه باعث انزالشان شود و اينگونه خيال مي كنند كه در راه ترك اين گناه كبيره موفق بوده اند در جواب بگويم كه اين نوع ترك كردن شما در نهايت محكوم به شكست است .چون بالاخره بايد اين مايع مني از شما يعد ازمدت خاصي كه پر شد خالي شود اما شما با اين كار با خود كاري مي كنيدكه مانع از احتلام شبانه خود مي شويد . موفقيت در ترك استمنا واقعي شما و زمان جشن پيروزي شما صبحي است كه از خواب بيدار شويد و ببنيد كه در شب بصورت غير ارادي و در اثر ديدن خواب هاي جنسي از شما مني خارج شده و احتمالا شما از اين خواب لذت برده ايد. اين هديه خداوند براي استقامت و پايداري شماست و به اين معني است كه شما پيروز شده ايد و بهمين دليل است كه خدا برايتان هديه فرستاده است .
علت عدم احتلام شبانه بخاطر دست ورزي شماست . (حتي براي يك بار و حتي كوتاه ترين زماني كه دست خود را به الت تان زده ايد) كه باعث شده است اين موهبت و مهم ترين لحظه موفقيت را از دست بدهيد. اين را بدانيد كه وقتي شما ترك كرده ايد كه هرگز به الت خود مگر در موارد ضروري و لازم ( براي طهارت جهت نماز) دست نزنيد . حتي كوچكترين تحريك يا فشار بي مورد دست به اين عضو موهبت و پاداش پاك از سوي پروردگار كه براي صابرين در مقابل گناه در نظر گرفته است (يعني احتلام شبانه همراه با رويا) را از شما خواهد گرفت .
پس شما و قتي ترك كرده ايد كه حتي به التتان دست هم نزنيد.

۱ نظر:

  1. اگر دست زدن به




    الت جنسی درست نیست پس تمرین jelq که برای افزایش اندازه آلت است چیست؟
    http://www.biggerloads.com/penis-size/jelqing-for-size.html
    میتونید با کلمه jelq در google سرچ کنید

    پاسخحذف